سلام! برای چت روی یکی از آیکون های زیر کلیک کنید یا درخواست خود را به آدرس زیر ایمیل کنید. info@synsco.ir

. با ما در واتساپ گفتگو کنید
Close and go back to page

قوانین و مقررات سینسکو

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

بنام خدا


 
قوانین فروشگاه اینترنتی سینسکو


ضمن تشکر از انتخاب فروشگاه اینترنتی ما، از آنجا که استفاده از این سایت به هر شکل به معنای قبول شرایط مندرج در بخش قوانین سینسکو است، تقاضا می شود آن را به دقت مطالعه فرمایید.
 
ماده ۱) تعاریف
در این بخش واژه هایی که در متن قوانین مورد استفاده قرار می گیرند، تعریف می شوند.
• فروشگاه: فروشگاه اینترنتی سینسکو
• سایت: وب سایت فروشگاه اینترنتی سینسکوبه آدرس www.synsco.ir
• محتوای سایت: شامل قیمت، متن، عکس، فیلم و مشخصات فنی محصولات یا کلیه مقالات و اخبار درج شده در سایت و وبلاگ می باشد.
• کاربر: هر فردی که از طریق اینترنت وارد سایت سینسکو شده باشد، کاربر تلقی می شود.
• عضو: کاربری که به عضویت اولیه یا کامل سایت درآمده باشد، عضو تلقی می شود.
• مشتری: کاربر یا عضوی که از سایت خرید می نماید.
• سفارش: کالا یا کالاهایی که مشتری انتخاب و قصد خرید آنها را اعلام می نماید.
• استعلام: ارسال سفارش از طرف مشتری برای بررسی موجود بودن کالاهای سفارش داده شده و بررسی تغییر قیمت احتمالی.
 
ماده ۲) ایجاب و قبول سفارش
مشابه محیط فیزیکی، در محیط الکترونیکی نیز هر گونه داد و ستدی که انجام می گیرد، نشان دهنده وقوع یک عقد یا قرارداد می باشد. عقد یا قرارداد مطابق ماده ۱۸۳ قانون مدنی عبارتست از اینکه " یک یا چند نفر در مقابل یک یا چند نفر دیگر تعهد بر امری نمایند و مورد قبول آنها باشد " ؛ بر همین اساس قرارداد آنلاین نیز قراردادی است که از طریق "داده پیام" منعقد می گردد.
ایجاب، پیشنهاد انجام یک معامله به شخص دیگر است بطوریکه اگر پیشنهاد مزبور مورد قبول واقع گردد، عقد منعقد می گردد. قبول نیز عبارتست از اعلام رضایت به ایجاب ابزار شده برای انعقاد قرارداد. بنابراین هنگامی که ایجاب و قبول از طریق داده پیام انجام گیرد، یک قرارداد آنلاین منعقد شده است، لذا هنگامیکه مشتری سفارش خود را نهایی می نماید در واقع قرارداد منعقد شده است و ملزم به پرداخت وجه آن می باشد. توجه نمایید که صرف ایجاب برای ایجاب کننده تعهدی بوجود نمی آورد و وی می تواند ضمن ایجاب، مدت زمانی که در آن پیشنهاد پابرجاست یا سایر شروط را مشخص نماید.
با توجه به آنکه طبق روال کاری فروشگاه مرحله اول خرید، استعلام سفارش می باشد، پاسخ استعلام سفارش مشتری به منزله ایجاب و نهایی کردن سفارش توسط مشتری به منزله قبول است.
ثبت هر گونه سفارش به منزله آگاهی و قبول قوانین سایت بوده و لذا مشتری موظف است قبل از هر گونه ثبت سفارش این قوانین را به دقت مطالعه و در صورتیکه با آنها موافق است، سفارش خود را ثبت نماید.
کاربران برای خرید از سایت باید دارای سن قانونی (۱۸ سال تمام) بوده یا از طریق والدین یا قیم قانونی خود اقدام به خرید از سایت نمایند.
 
 
 
ماده ۳) مراحل ثبت سفارش و خرید
ثبت سفارش و استعلام: با توجه به آنکه موجودی کالاهای فروشگاه و قیمتها در طول زمان در حال تغییر می باشند، برای انجام خرید ابتدا لازمست مشتریان استعلام قیمت و موجودی نمایند. در این مرحله یک کد رهگیری ۶ رقمی به مشتریان تخصیص و از طریق ایمیل برایشان ارسال می گردد.
 
پاسخ استعلام و نهایی کردن سفارش: بطور معمول حداکثر یک روز کاری پس از ثبت سفارش، پاسخ استعلام و مهلت زمانی برای تکمیل سفارش برای مشتریان ارسال می گردد. پس از آن مشتریان فرصت خواهند داشت تا سفارش خود را تکمیل و نهایی نمایند. چنانچه مشتریان در مهلت مشخص شده سفارش خود را نهایی نفرمایند، سفارش آنها ناتمام تلقی شده و دیگر امکان نهایی کردن آن را نخواهند داشت و باید مجددا ثبت سفارش نمایند.
 
 
ثبت سفارش بدون نیاز به عضویت
کاربران و مشتریان محترم برای مشاهده، دریافت اطلاعات و حتی ثبت سفارش ملزم به ثبت نام در سایت نمی باشند. اما در صورت ثبت نام، علاوه بر آنکه در خریدهای بعدی مجبور به وارد کردن اطلاعات خود نمی باشند، می توانند از مزایای عضویت در سایت از جمله آگاهی از آخرین اخبار و اطلاعات و پیشنهادهای خرید خوب بهره مند شوند.
با ثبت این اطلاعات، کاربران و مشتریان ضمن اطمینان از محفوظ بودن اطلاعات خود نزد فروشگاه، به فروشگاه اختیار می دهند تا از این اطلاعات جهت برقراری ارتباط استفاده نماید.
توجه: مشتریان در هنگام ثبت سفارش باید سعی کنند اطلاعات خود را با دقت و به درستی وارد سایت نمایند، در غیراینصورت مسئولیت بروز هر گونه مشکل و ضرر و زیان احتمالی بر عهده ایشان می باشد.
 
 
 
ماده ۴) روشهای پرداخت
مشتریان عزیزمی توانند وجه سفارش خود را بصورت آنلاین ، کارت به کارت یا پرداخت در محل (بصورت نقدی ) پرداخت نمایند، البته برای سفارشهای پرداخت در محل ، به منظور اطمینان از صحت سفارش، می بایست حداقل ۵۰ درصد مبلغ سفارش بصورت آنلاین پرداخت گردد.
 
 
 
 
ماده ۵) روشهای ارسال سفارش
در کلیه استانها سفارش ها از دو طریق شرکت پست جمهوری اسلامی ایران و باربری ارسال می گردند.

 
تبصره: مسئولیت فروشگاه صرفاً تحویل سفارش بصورت صحیح و سالم و در حداقل بازه زمانی به شرکت پست یا باربری و ارسال کد پیگیری برای مشتری می باشد. در این موارد مطابق مواد ۳۸۶و ۳۸۷ قانون تجارت کلیه مشکلات ناشی از حمل کالا بر عهده متصدی حمل و نقل بوده و فروشگاه مسئولیتی در قبال تاخیر در ارسال یا مشکلات احتمالی آن ندارد و در صورت بروز مشکل فروشگاه پاسخگو و پرداخت کننده خسارت نمی باشد.البته امکان بیمه تکمیلی برای سفارشهای ارسالی وجود دارد که می توانید در هنگام سفارش از فروشگاه شرایط آن را استعلام نمایید.
 
 
 
ماده ۶) هزینه ارسال
مشتریان محترم در هنگام ثبت سفارش، به راحتی و بدون هیچگونه پرداخت وجهی قادر هستند روشهای مختلف ارسال و هزینه های مرتبط با هر کدام از آنها را مشاهده نمایند. این هزینه ها بر اساس روش ارسال انتخابی، حجم و وزن کالاهای سفارش داده شده و مسافت تا شهر مقصد، بصورت مکانیزه توسط سیستم محاسبه می گردد.
لازم به توضیح است که مشتریان همواره می توانند از فروشگاه درخواست نمایند که در صورت امکان کالا را بصورت رایگان ارسال نماید، اما انتخاب این گزینه لزوما به معنای قبول فروشگاه برای ارسال رایگان سفارش نمی باشد.
 
 
ماده ۷) مدت زمان تحویل سفارش ها
کالاهای موجود در انبار: سفارشهایی که قبل از ساعت ۱۰ نهایی گردند در همان روز تحویل پست یا باربری خواهند شد ، اما چنانچه بعد از این ساعت نهایی شده باشند، در روز کاری بعد تحویل خواهند گردید.

 
 
ماده ۸) نکات مهم در هنگام تحویل سفارش
۱. مشتریان محترم موظف هستند در هنگام تحویل گرفتن سفارش، کالای سفارش داده شده خود را تحویل بگیرند (تحویل ظاهری یعنی کالا از تمام جنبه های ظاهری بررسی و در صورتیکه فاقد هر گونه ایراد ظاهری باشد، تحویل گرفته شود)
توجه گردد هنگامی که کالا تحویل ظاهری گرفته می شود، فروشگاه دیگر مسئولیتی در قبال مشکلات و ایرادات ظاهری کالا نخواهد داشت.
 
تبصره ۱: کالاهایی که در رسید تحویل آنها قید گردیده است که نباید از بسته بندی خارج گردند، از بند فوق مستثنی می باشند و مشتریان صرفاً می بایست سلامت بسته بندی کالا را بررسی نمایند. در این موارد، باز و راه اندازی کالا صرفا باید توسط کارشناسان شرکت ارائه دهنده خدمات گارانتی صورت پذیرد، در غیر اینصورت دستگاه از گارانتی خارج شده و مسئولیت مشکلات احتمالی بر عهده مشتری می باشد.
تبصره ۲: چنانچه بسته بندی کالا دارای مشکل یا ایراد ظاهری بوده و نشان از ضربه خوردگی یا مشکلات احتمالی داشته باشد، مشتری باید از تحویل گرفتن آن خودداری نماید و موضوع را بلافاصله به فروشگاه اطلاع نماید.
 
۲. در زمان ارسال کالا توسط شرکت پست و یا باربری، مشتریان محترم موظف هستند در حضور مامور پستی و قبل از امضاء رسید تحویل کالا، از سلامت بسته بندی و سلامت ظاهری کالا مطمئن گردد و در صورتیکه کالا از نظر بسته بندی و یا سلامت ظاهری دارای ایراد باشد، ضمن تحویل نگرفتن آن، بلافاصله موضوع را به فروشگاه اطلاع دهد. در این موارد چنانچه مشتری بدون بررسی سلامت ظاهری، رسید پستی یا باربری (بمنزله دریافت کالا بصورت صحیح و سالم) را امضاء نماید، دیگر حق اعتراضی در مورد سلامت ظاهری کالا نخواهد داشت، زیرا علیرغم اینکه کالا تا سقف ممکن بیمه گردیده، به دلیل آنکه مشتری شخصاً تایید نموده است که کالا را صحیح و سالم دریافت نموده است، دیگر امکان هیچگونه پیگیری برای دریافت خسارت توسط مشتری وجود ندارد.
 
۳. طبق دستورالعمل پلیس فتا در هنگام تحویل سفارشاتی که پرداخت آنها آنلاین بوده است، ارائه کارت ملی مطابق با نام فرد سفارش دهنده، اجباری است. چنانچه فردی که کالا را سفارش داده و پرداخت آن را بصورت آنلاین انجام داده، تمایل داشته باشد کالا تحویل فرد دیگری گردد، باید از طریق پنل، ایمیل یا پیامک، نام فرد تحویل گیرنده را به فروشگاه اعلام نماید، در غیر اینصورت فروشگاه کالا را تحویل نداده و در این موارد هزینه ارسال مجدد بر عهده مشتری خواهد بود.
 
۴. طبق قوانین فروشگاه، در سفارش هایی که پرداخت آنها در محل مشخص گردیده است، قبل از تحویل کالا، ابتدا لازمست که وجه فاکتور تسویه و سپس کالا تحویل گردد. پس از تسویه وجه فاکتور، مشتری در حضور نماینده فروشگاه فرصت خواهد داشت تا کالای خود را از نظر سلامت ظاهری بررسی و سپس رسید تحویل کالا را امضاء نماید.
 
۵. به دلیل مسائل و مشکلات روی داده و بر اساس هماهنگی صورت گرفته با پلیس فتا و نیروی انتظامی، تحویل کلیه سفارش ها درب ورودی ساختمان خواهد بود مگر مواردی که مشتریان محترم در هنگام ثبت سفارش، درخواست حمل طبقات می نمایند.
 
 
 
ماده ۹) امکان خطا در قیمت های سایت
فروشگاه همواره سعی می نماید که قیمتهای کالاها را به درستی و با حداقل خطا در سایت وارد نماید. اما از آنجائیکه این قیمتها توسط کارشناسان و اپراتورها وارد سایت می گردند، همواره امکان خطای انسانی در ورود اطلاعات وجود خواهد داشت. لذا در مواقعی که این قیمتها به اشتباه وارد سایت شده باشند هیچگونه تعهدی برای فروشگاه برای فروش کالا به همان قیمت اشتباه ایجاد نخواهد نمود.
در این موارد حتی چنانچه بر اساس قیمت اشتباه، کالا برای مشتری فاکتور و ارسال گردد، مشتری موظف است در صورتیکه کالا را از بسته بندی خارج نکرده باشد یا آن را عودت نماید و یا ما به التفاوت وجه را واریز نماید و در صورتیکه کالا را از بسته بندی خارج کرده باشد، موظف است ما به التفاوت وجه را به حساب فروشگاه واریز نماید. مشتری با قبول قوانین سایت حق هر گونه اعتراض در این موارد را از خود سلب می نماید.

 
 
ماده ۱۰) امکان ارسال کالای اشتباه
فروشگاه همواره سعی می نماید دقیقا کالای سفارش داده شده توسط مشتری را برای ایشان ارسال نماید؛ اما به دلیل حجم بالای سفارشات و امکان خطای سیستمی یا انسانی، در موارد معدود ممکن است کالای اشتباهی برای مشتری ارسال گردد. در این موارد همانطور که در بند ۱ماده ۸ به صراحت اعلام گردیده، مشتریان موظف هستند هنگام تحویل گرفتن سفارش و قبل از بازکردن بسته بندی، مشخصات کالای سفارش داده شده را با کالای تحویلی مطابقت داده و در صورت مغایرت از تحویل گرفتن آن خودداری نماید. حال چنانچه مشتری بدون چک کردن کالا را تحویل و از بسته بندی و پلمپ اولیه خارج نموده باشد، در صورتیکه قیمت کالای تحویل گرفته شده بیشتر از کالای سفارش داده شده باشد، موظف است مابه التفاوت وجه را حداکثر ۴۸ ساعت پس از اطلاع، به حساب فروشگاه واریز نماید، در غیر اینصورت فروشگاه حق خواهد داشت نسبت به پیگیری از طریق مراجع قضایی ذیصلاح اقدام و در اینصورت کلیه خسارات، هزینه های دادرسی و حق الوکاله بر عهده مشتری خواهد بود. اما در صورتیکه کالای تحویل گرفته شده توسط مشتری ارزان تر از کالای سفارش داده شده باشد، فروشگاه موظف است حداکثر ۴۸ساعت پس از اطلاع، مابه التفاوت را به حساب مشتری واریز نماید، در این موارد به دلیل اینکه کالا از بسته بندی و پلمپ اولیه خارج گردیده است، امکان عودت وجود ندارد.
 
 


ماده ۱۱) بیمه تکمیلی سینسکو
همانطور که در بخش "روشهای ارسال" توضیح داده شد ، فروشگاه هیچگونه تعهدی در قبال مشکلات و خسارات ایجاد شده توسط مجموعه های فوق ندارد.
حال با توجه به آنکه تجربه نشان داده است که شرکت پست و به خصوص باربری، در مواقع بروز خسارت، معمولا پاسخگو نمی باشند، فروشگاه برای اطمینان خاطر خریدارن خود از جبران خسارت و عدم درگیر شدن در پروسه های کاری شرکتهای مربوطه، امکان بیمه تکمیلی را برای مشتریان فراهم نموده است.
بر این اساس مشتریانی که درخواست بیمه تکمیلی  نمایند و هزینه آن را پرداخت نمایند در صورت بروز هر گونه حادثه، صرفا با فروشگاه طرف حساب بوده و فروشگاه در حداقل بازه زمانی مشکل وارده را مستقیما حل خواهد نمود.
البته باید توجه نمود که حتی استفاده از بیمه تکمیلی برای جبران خسارت نیز صرفا منوط به آن است که مشتریان محترم قبل از تحویل گرفتن کالا، صحت و سلامت ظاهری آن را بررسی و در صورتیکه کالا یا بسته بندی آن دچار مشکل شده باشد، آن را تحویل نگرفته و رسید مبتنی بر دریافت کالا بصورت صحیح و سالم را امضاء نکرده باشند؛ در این مواقع لازم است مشتریان بلاقاصله پس از اطلاع از مشکل، فروشگاه را از مشکل رخ داده، مطلع نمایند.
 
 
 
ماده ۱۲) امکان بحث و تبادل نظر در سایت
1. در سایت امکان بحث و تبادل نظر با سایر کاربران، ثبت نظرات، پیشنهادات و سؤالات فراهم شده است. در این زمینه کاربران موظف هستند از درج هرگونه مطالب مغایر با اصول قانونی و اخلاقی، افترا آمیز، تهدید کننده حریم خصوصی افراد یا حقوق مالکیت معنوی و هرگونه مطالب ناشایست دیگر جداً خودداری نمایند، در غیراینصورت کلیه مسئولیت و عواقب قانونی آن بر عهده ایشان می باشد.
2. فروشگاه در نشر یا عدم نشر نظرات کاربران دارای اختیار کامل می باشد.
3. در صورتیکه کاربری نسبت به رعایت و ضوابط فروشگاه در درج نظرات توجه کافی نداشته باشد، فروشگاه مجاز است از دسترسی مجدد کاربر به سایت جلوگیری به عمل آورده و در صورت لزوم وی را تحت پیگرد قانونی قرار دهد.
 
 
ماده ۱۳) محتوای سایت
1. فروشگاه حداکثر تلاش خود را برای درج اطلاعات صحیح (از جمله قیمت، اطلاعات فنی، عکس کالاها و مقالات) به کار می گیرد، با این حال درست بودن تمامی مطالب و بدون نقص بودن محتوای اطلاعات خود را تضمین نمی نماید.
2. فروشگاه در راستای افزایش آگاهی و اطلاع رسانی به کاربران سایت، نسبت به تهیه محتوای لازم اقدام نموده است. این اطلاعات توسط گروه تخصصی سایت و از منابع معتبر و با دقت در اعتبار آنها تهیه شده و به صورت مستمر از جهت درست و به روز بودن بازبینی می گردند. با این حال فروشگاه هیچ گونه مسئولیتی را در قبال محتوای این مطالب، اشکالات غیرعمدی و ایرادات نگارشی آن نمی پذیرد.
3. فروشگاه خود را مجاز می داند در هر زمان نسبت به تغییر محتوا و اطلاعات سایت و محصولات اقدام نماید.
4. درصورتیکه کاربران محتوایی برای سایت ارسال نمایند، فروشگاه این حق را خواهد داشت تا نسبت به استفاده، تغییر، تصحیح و انتشار یا عدم انتشار آن تصمیم گیری و اقدام نماید. با این حال مسئولیت صحت و درستی مطالب تماماٌ به عهده فرستنده می باشد.
 
 
ماده ۱۴) تبلیغات در فروشگاه
فروشگاه محتوای سایت هایی که قصد تبلیغات در سایت را دارند از نظر مغایرت با اصول و قوانین کشور مورد بررسی قرار می دهد اما صحت و سقم محتوا و خدمات آنها را مورد بررسی قرار نمی دهد و لذا هیچگونه مسئولیتی در قبال محتوا و خدمات ارائه شده در این سایت ها ندارد.
 
 
ماده ۱۵) مسئولیت ها و تعهدات کاربران و مشتریان برای استفاده از سایت
1. هر گونه استفاده غیر متعارف، غیر مجاز و غیر قانونی از سایت توسط کاربران که منجر به آسیب، خرابی، از دست رفتن یا تغییر اطلاعات، افشای اطلاعات شخصی کاربران و سایر ضرر و زیان های احتمالی گردد، پیگرد قانونی به دنبال خواهد داشت.
2. کاربران موظف به حفاظت از اطلاعات شخصی کاربری خویش بوده و مسئولیت تبادل هرگونه اطلاعاتی که از طریق شناسه کاربری و رمز عبور آن ها صورت می گیرد بر عهده آنان است.
3. فروشگاه در قبال افشای اطلاعات کاربر در اثر قصور و یا ویروسی شدن سیستم کامپیوتری وی مسئولیتی نخواهد داشت.
 
 
ماده ۱۶) حق مالکیت مادی و معنوی
کلیه محتوای سایت صرفاً متعلق به فروشگاه بوده و هرگونه کپی برداری و استفاده شخصی یا تجاری از آن بدون کسب مجوز مکتوب از فروشگاه غیر مجاز و پیگرد قانونی به همراه خواهد داشت.
 
 
ماده ۱۷) اختیارات فروشگاه
1. فروشگاه همواره خود را مجاز و مختار می داند که نسبت به ایجاد تغییرات دلخواه در سایت از جمله تغییرات فنی و ظاهری، تغییر خدمات و نحوه ارائه آن، تغییر محتوا و اطلاعات سایت، تغییر در سیاست ها، حقوق و قوانین اقدام نماید.
2. فروشگاه در هر زمانی اختیار را دارد که بنا به مصالح خود، ارائه سرویس به مشتریان و برقراری ارتباط با آنان را متوقف و نسبت به تغییر یا حذف کلیه مطالب یا خدمات خویش اقدام نماید.
 
سایت سینسکو به جز آدرس www.synsco.ir هیچ گونه مرجع رسمی دیگری ندارد. درصورتیکه سایت بخواهد از طرق دیگری با مشتریان خود ارتباط برقرار نماید، حتماً آن را به صورت رسمی اطلاع رسانی خواهد کرد لذا در مقابل زیان های ناشی از تماس مشتریان با هرگونه راه ارتباطی غیرمجاز که از نام سینسکو استفاده نموده باشند، پاسخگو نخواهد بود.
 
 
ماده ۱۸) موارد خاص
با توجه به اینکه قوانین فوق، قوانین کلی فروشگاه بوده و ممکن است در موارد خاص مشمول برخی کالاها نگردد، توضیحات درج شده در فاکتور و رسید تحویل کالا، که به امضاء مشتری می رسد، در این موارد ملاک عمل خواهد بود.
 
قوانین فروشگاه مشتمل بر ۱۸ ماده و ۳ تبصره می باشد و مشتری باعلم و آگاهی از تمام قوانین نسبت به ثبت سفارش و خرید اقدام می نماید و لذا هر گونه ادعایی در خصوص عدم اطلاع از قوانین، فاقد وجاهت قانونی بوده و فروشگاه مسئولیتی در برابر آنها ندارد.


Find Us

ما را در اینستاگرام دنبال کنیدtext blockhttps://www.instagram.com/synsco.ir

شنبه تا پنجشنبه
09:00 - 18:00

فروشگاه اینترنتی سینسکو

فروشگاه اینترنتی سیسنکو با هدف تامین کلیه تجهیزات ایمنی و حفاظتی در دو بخش حریق و صاعقه راه اندازی گردیده است و با کیفیت ترین محصولات را با حداقل قیمت به همکاران و مصرف کنندگان محترم ارائه مینماید.

SynsCoتضمین قیمت!رضایتمندی 100% !فروش همه روزه!

تماس با ما

کلیه حقوق سایت متعلق به فروشگاه اینترنتی سینسکو می باشد.